Design Team

zaterdag 1 december 2007

2e Ronde wedstrijd DT-call

Ik doe mee aan de DT-call wedstrijd bij Scrapdelight. In de 2e ronde was de opdracht om 3 projecten te maken. 1x Freestyle, 1x Romance en 1x eigen stijl. Eventjes geen tijd voor diverse forums van de week. De deadline was 1 december. Ik mag ze nog niet laten zien maar wel een paar sneak peaks. Ben natuurlijk reuze benieuwd naar de uitslag. Of door naar een 3e ronde of gelijk aangenomen als DT-lid.

Mijn stijl - Freestyle:


Mijn stijl - Romance:


Eigen "stijl":

6 opmerkingen:

Petra zei

Nou rozella het moet er volgens mij nu echt van komen dat jij in een DT komt!!! Ik vind dat je geweldig scrapt... wanneer hoor je de uitslag?
Gr Petra

Anoniem zei

succes roos! gr.irma

Anoniem zei

Rozella
zo te zien ziet het er al heel prachtig uit, ik ben er heel benieuwd naar
je ma

Wendy Schoonhoven zei

Sooo heee, die sneak peaks beloven heel wat...ik ben reuze benieuwd naar de uitslag en wens je veel succes!! xxx Wendy.

Je@net zei

Spannend!! Sneaks zien er leuk uit Rozella!!

Anoniem zei

Wauw wat een geweldige lootjes heb je gemaakt en volgens mij ben je door naar de volgende ronde of zit je zelfs al in het team.
Succes.

Groetjes Anja