Design Team

maandag 30 juni 2008

Trots

We zijn flink aan het pakken en aan het opschonen. Over nog geen maand gaan we verhuizen. Toch kan ik het soms niet laten om naar mijn scraphoekje te gaan om mijn zinnen even te verzetten. Maar na een aantal pogingen lukt het met niet echt om iets op papier te krijgen. Ik had nog 2 zwart/wit foto's liggen van mijn meiden. Ik heb mezelf ertoe gezet om een layout te maken. Ojee ik ga het scrapgevoel toch niet kwijtraken. Naar het kijken naar de foto's kwam "een trotsgevoel" naar boven. Daarom heb ik mijn layout genoemd "Proud mom moment". Geen felle kleuren dit keer maar zwart/wit/rose.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend Rozella !! Wat een lieve foto's, leuk dat je ze scheef geplakt hebt ! Zwart met roze blijft prachtig !
Groetjes Berdien

Ingrid zei

Wat een prachtige layout weer. Het is zo saai om dat elke keer te zeggen, maar het is gewoon zo. De kleurencombinatie is super. Scrap jij tussen het inpakken van de dozen door maar gewoon lekker door...het levert mooie creaties op.

xoxo

Iris zei

Wat een prachtige lo!!

Anoniem zei

Wow, geweldig weer. Ik vind jouw LOs zo ontzettend super. Boordevol inspiratie!
xoxo Ceciel

Marga zei

Ik vind het gewoon ongelofelijk dat je het iedere keer weer flikt om ons versteld te doen staan. Deze LO vind ik absoluut één van je hoogstandjes. Woorden schieten echt te kort om deze pracht te beschrijven. WOW!! Als je iemand wilt zien met wijd opengesperde ogen en een open mond van opperste ontzag dan zou je mij moeten zien nu. Práchtig!!!

Hanneke van der Linde zei

Super weer, Rozella!!

XxX

Alma zei

Ik hab hem al op het forum mogen bewonderen, en hij ziet eruit zoals ik van jou gewend ben, GEWELDIG! Ik vind het knap dat je tussen het inpakken door toch nog zo'n LO weet te maken! Heel veel succes de komende maand met inpakken en verhuizen!
Groetjes, Alma

anja curvers zei

En dat doe je dan gewoon tussen het inpakken en opruimen door meid toch geweldig weer. Heel veel succes met inpakken en verhuizen en als je je zinnen weer eens wil verzetten vooral doen hoor.

Wilma zei

Heel mooi Rozella!
Succes met verhuizen, ik benijd je niet......
groetjes Wilma

Janny zei

geweldiggggg Rozella!

Sonia zei

Love this color combo.
Absolutely BEAUTIFUL!!!

Sonia (Sony)
Puerto Rico