Design Team

donderdag 9 september 2010

My girls

Nog 1 dag en dan is het gelukkig weer weekend. Het was een drukke week wel zeg. Vorige week volop bezig geweest met de voorbereidingen voor de KKD-dagen bij Kars. Zondag en afgelopen maandag heb ik gedemonstreerd met de Cinch bij Kars. Afgelopen dinsdag ben ik naar Heesch gereden voor het ophalen van een ontzettende leuke opdracht (mag helaas niets verklappen). Maar zo leukkkkk.... Woensdag volop in de huishouding bezig geweest en vandaag volop weer aan het werk. Ik kan jullie dan ook niet anders dan een wat oudere layout laten zien.

Elk jaar koop ik voor de meiden dezelfde outfit en dan standaard maken we een aantal foto's. Zo ook deze foto.....Zijn het geen schatjes die meiden van mij. Vandaar "de titel "My girls.

3 opmerkingen:

Isabel De Pauw zei

heel erg mooi !!

Romy zei

Het zijn inderdaad twee prachtige meiden! En wat heb je ze geweldig mooi gescrapt! Normaal zou ik nooit echt voor deze kleuren gaan, maar hierbij staan geel, groen en zwart geweldig. Superleuke layout!

CatherineScrap zei

MAGNIFIQUE
Wonderful NP I love this color
bisous