Design Team

dinsdag 2 november 2010

Alweer een tijdje geleden...

En zo is het alweer een tijdje geleden na mijn laatste blogberichtje. Maar ik ben weer terug en kan jullie mijn layouts uit de laatste CMF laten zien. De nieuwe CMF ligt vanaf 5 november weer in de winkels en ik heb er wederom 2 artikelen in staan. En ik vind hem leuk......Boordevol met leuke layouts en ideetjes.

Mijn vorige opdracht was het werken met Girl's Paperie..... En ja, de match was goed. 1 van de leukste opdrachtjes. Zeker een aanrader om mee te werken.

3 opmerkingen:

Romy zei

Ik zag je layouts in het laatste nummer van de CmF en ze zijn allemaal zo onwijs mooi. Deze layout vind ik ook prachtig! Zo heerlijk meisjesachtig en vol met roze en glitter.

Ann zei

wat een prachtig lootje

Vera Gieszen zei

Ik kreeg vandaag de CmF al binnen (dat krijg je als er in adverteert) en de pagina's met papier van My Minds Eye met mooie foto's van baby Lizzy zijn weer geweldig! Kun jij mij mailen om een keer in mijn winkel te demonstreren? Alvast bedankt!
Groetjes Vera Gieszen, Scrap4fun