Design Team

vrijdag 31 augustus 2007

Wedstrijd - Pool girls

Het leek me wel weer eens leuk om te doen aan een wedstrijd. De laatste wedstrijd waaraan ik meegedaan had (bij Dolls), was alweer een tijdje geleden. De opdracht was "water" en de deadline is 31 augustus 2007. De meiden gingen een nachtje logeren en dus had ik even de tijd om een layout af te maken. Ben ik klaar, wil ik een foto maken, zijn de batterijen op van het fototoestel. Maar nog net op tijd heb ik 1 fotootje kunnen maken. Hier is mijn layout.

15 opmerkingen:

Marsha zei

Wat een supermooie lo, als het aan mij lag zou je winnen ;-) Succes in ieder geval met het afwachten van de uitslag van de wedstrijd !

*~SCRAP-GEK~* zei

vind hem echt super gaaf joh! ben benieuwd naar de uitslag1 spannend!!! groetjes marije.

Petra zei

Hij is prachtig!
Ik ben benieuwd naar de uitslag, houd je ons op de hoogte?

Groetjes Petra

Heidie zei

ik vind hem heel erg mooi geworden.

groetjes Heidie

Ingrid zei

Wat een leuke en vrolijke LO. Veel succes! Ik zal voor je duimen.

Janny zei

hij is super geworden Rozella, vrolijke kleurtjes ook!

Norbiba zei

hele gave LO heb je gemaakt!!!

Wendy Schoonhoven zei

Hij is leuk geworden, ik zal voor je duimen wat betreft de wedstrijd, groetjes, Wendy.

Je@net zei

Gave lo joh!! Veel succes!

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw, hier word je vrolijk van! Gave l.o.! (En succes natuurlijk!)

Anoniem zei

heel erg leuk schoonzusje

Anoniem zei

Prachtige layout, succes met de wedstrijd.

Anoniem zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Prachtige layout heb je gemaakt voor de wedstrijd, ik duim voor je!!

Anoniem zei

Gave LO zeg!!!!!
Keeping fingers crossed.

Liefs,
Marjolein

Anoniem zei

ik ben het met alle voorgaande reacties eens

koos