Design Team

dinsdag 9 oktober 2007

World Card Making Day Swap

Ojeetje, ik heb mijn blog een beetje verwaarloosd de afgelopen weken. Het kwam er gewoon niet van om hem bij te werken, maar ik beloof beterschap.

Van de week meegedaan aan World Card Making Day Swap bij Dolls & Decorations. Ontzettend leuk idee, bedacht door Ingrid. Ik moest een kaart sturen naar "Wendelien". Ik heb een kaart gemaakt met SR-papier (geweldig papier). Hij is gelukkig op tijd aangekomen. Ik was echter vergeten om er een foto van te maken, maar Wendy heeft dit voor me geregeld. Hier is de kaart die ik haar heb gestuurd.....

9 opmerkingen:

Janny zei

wooow wat een prachtige kaart heb je gemaakt Rozella!

Ingrid zei

Wat een gaaf kaartje, Rozella. En dat papier is super he?

Alma zei

Via, via kwam ik op jou blogje en ik moet zeggen dat ik jou LO-tjes geweldig vind; kleurrijk en zeer origineel! Ik kom vast en zeker vaker op jou blogje neuzen ;-)
Groetjes Alma

Scrappermania zei

Beautiful Card!

Je@net zei

Wat een prachtig kaartje Rozella!!

Anoniem zei

ha die roos
ziet er weer mooi uit!!!
groetjes petra

~Nancy~ zei

Wat een gaaf kaartje weer zeg!! Wowie!!!!

Lisette Gibbons zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Rozella. De moeite waard om te liften... xox

Heidie zei

wat een leuk kaartje.
groetjes Heidie