Design Team

zondag 30 december 2007

Flinke verkoudheid

Het begon 2 weken geleden na een uitje op de Veluwe. Met een jeep de Veluwe op at Midnight. Ondanks goed gekleed tegen de kou had ik de volgende dag toch een verkoudheid opgelopen. Een flinke want het ging maar niet over. Vele dingen moesten gebeuren voor de kerstdagen. Kerstinkopen, boom versieren, boodschappen doen. Alles een klein beetje. Gelukkig heb ik tussendoor toch nog 1 layout kunnen maken voor de nieuwsbrief van Scrapdelight op 1 januari 2008. Ik laat jullie een sneakpeak zien.

5 opmerkingen:

Ingrid zei

Ziet er veelbelovend uit. Enne.....ik zie Scenic Route!!

Ik wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2008!

Charlotte zei

Wauw... ziet er goed uit Rozella!

Ik wens je een heel fijn, warm en creatief 2008!!!

Janny zei

de sneak ziet er al gaaf uit Rozella en beterschap hoor!
ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2008 toe!

Je@net zei

Sneak ziet er al super uit Rozella!
Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Wens je een prettige jaarwisseling en alle goeds voor 2008!

Wendy Schoonhoven zei

Ik hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt en wens je veel sterkte. Je sneak ziet er super uit, belooft veel goeds. xxx Wendy.