Design Team

zaterdag 16 februari 2008

Een volle agenda

Aan de knutsel, naar sportactiviteiten van de meisjes, extra werken, mee met uitjes van school, kinderfeestjes en opdrachten maken. Kortom een volle agenda. Helaas kan ik nog niets laten zien van mijn laatste layouts. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ik heb wat van mijn scrapwerk hier en daar ingestuurd.

Vandaag hadden de meiden een spannende dag. Julia moest voor diploma A eerst proefzwemmen en Lysanne had haar (inmiddels) 3e turnwedstrijd. En wat hebben ze vandaag goed gepresteerd. Julia mag door voor haar diploma A over 2 weken en Lysanne d'r groep Olympia is 1e geworden. Gefeliciteerd meiden...ik ben zo trots op jullie.




De verjaardagsperikelen van Julia d'r verjaardag zijn achter de rug. Ik moest aan de knutsel want er moest nogal wat getrakteerd worden. Op school, op de bso, op zwemles en natuurlijk ook op ballet. Voor school en voor ballet had ik wat gemaakt. Met het oog op valentine heb ik hartjes gemaakt met een zakje snoep eronder. En voor school cakejes met spaanse ballarina's en ridders erop. Nu mag ik weer aan de knutsel voor Lysanne d'r verjaardag want zij is over een weekje jarig. En ja ook dan moet er weer heel wat getrakteerd worden...



Prettig weekend iedereen....

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd nichtjes. Irma.

Je@net zei

Wat goed van je meiden zeg!! Super! Leuke foto's heb je gemaakt Rozella...ik voel weer twee lootjes aankomen ;-)

Janny zei

goed van je meiden zeg! en wat een leuke foto's en traktaties!

Anoniem zei

Papa en Mama
wij zijn weer hardstikke trots op onze meiden
opa en oma ringeling

Wilma zei

Wat een knappe meiden heb je Rozella! Terecht dat je trots bent!
Goed van je dat je je werk hebt ingestuurd, ben heel benieuwd of er iets uit komt!