Design Team

zaterdag 6 februari 2010

KKD/Creatief met foto's/Hobbyfarm

Op het moment ben ik een slechte blogger. Sorry sorry. Het is alweer een aantal weekjes geleden dat ik iets geplaatst heb. Ik ben wel volop aan het scrappen geweest, maar kan er nog niets van laten zien.

Ik ben voor een 2e keer gevraagd voor de KKD-dagen bij Kars. Ik ga een demonstratie met de artikelen van Prima geven....Wohhhhhh helemaal geen slechte keuze toch! En ohhhh wat voelde ik mij een kind in snoepwinkeltje toen de spulletjes Prima van Kars binnenkwamen...Te hebberig voor woorden.

En dan tegelijk kwam er ook een opdracht van Creatief met foto's. Ook een hele leuke lijn en ook weer zoveel leuke materialen.

Ik kan je zeggen, ik heb heel wat gescrapt de afgelopen dagen en eigenlijk wilde ik veel meer maken maar zoals altijd ontbrak soms wel eens de tijd. Parttime aan het werk, het huishouden en nog eens verjaardag voor te bereiden van mijn jongste dochter. Kortom ik heb overuurtjes gemaakt (tot 's nachts aan toe) deze week maarrrrrrre ik heb het er voor over. Want ik ben een soort van verslaafd.....

Na de KKD-dagen ga ik voluit weer aan de slag voor Hobbyfarm in Belgie. Ik mag daar een demonstratie geven met Basic Grey - Sugur Rush en Origins. Ook niet verkeerd....

Ik kom gauw weer om iets te laten zien. In ieder geval een paar Prima layouts.

7 opmerkingen:

Wilma zei

Nou, je bent idd een slechte blogger hoor LOL Grapje, ik snap dat je het druk hebt, maar ik zou het niet erg vinden om te zien wat je gemaakt hebt hoor!!!!

Unknown zei

Zo, dat is een hoop goed nieuws in één bericht zeg! Het enthousiasme straalt er vanaf! Wens je heel veel plezier en succes met de demo's en ben erg benieuwd naar je creaties!
xx Monica

Romy zei

Klinkt als een leuke maar drukke tijd. Ik ben heel benieuwd naar je lootjes. Maar volgens mij kan het met producten van Prima en Basic Grey alleen maar iets heel moois worden:)

Nicky zei

oh meid, klinkt heel druk maar ook verschrikkelijk leuk!!! op de karsdagen voor prima, gaaaaaf!!!!!! en ik geniet altijd van je werk dat gepubliceerd wordt, denk dan altijd, bingo!

M@risk@ zei

Hoi Rozella,
Leuk je ontmoet te hebben bij Kars. Veel plezier a.s. weekend bij Evelien en Katrien in Eekloo. Ik heb dit vorig jaar mogen doen bij Hobbyfarm en in september ben ik weer van de partij. Veel succes met je voorbereidingen.

Marga zei

Wat een leuke nieuwtjes allemaal!! Ben benieuwd wat je gemaakt hebt weer. Het is altijd een feestje om naar jouw creaties te kijken :)

Evelien zei

wij zijn alvast benieuwd naar je mooie creaties!!
tot zaterdag:-)