Design Team

woensdag 9 juni 2010

Leuke reakties

Ik krijg zulke leuke reakties op de laatste CMF en dat Julia op de cover staat. Vol trots heeft ze het aan iedereen laten zien.

Maar heeft roem ook zijn kantjes.....Vanochtend vond ze het echt niet leuk dat ik meeging naaar school om een aantal te foto's te maken.....Ze is nu op een leeftijd dat het toch wel een beetje stom is als je moeder met een grote camera, foto's van je maakt in het bijzijn van je vriendjes en vriendinnetjes......"Waarom maakt je moeder vandaag foto's".....Maar het is me toch gelukt......

Nu de nieuwe CMF uit is, kan ik een aantal layouts van de vorige uitgave laten zien. Lysanne kijkt echt een beetje sip. Het duurde volgens haar erg lang voordat ze de kaarsjes mocht uitblazen want ja er moesten natuurlijk vanuit alle hoeken foto's gemaakt worden door papa en oma.

3 opmerkingen:

Guylaine Seyer zei

oh wow
this is stunning! I love it

Romy zei

Haha, ja, het leven van een kind met een scrappende moeder is niet altijd makkelijk;) Maar jij kunt er in ieder geval hele mooie layouts mee maken! Deze layout is ook al zo mooi en heerlijk vrolijk.

Manon zei

haha nou denk dat je kids het later wel erg fijn vinden met al die mooie fotos die je dan verwerkt in layouts. Ik ben ook erg blij met de layouts in de cfm. Ze zijn geweldig!
Dus vooral niet stoppen hoor :)
Groejtes Manon