Design Team

donderdag 26 augustus 2010

Nieuwe CMF nr. 43

En zo is het alweer een tijdje geleden na mijn laatste blogberichtje. Ik kreeg gisteren de nieuwe CMF nr. 43 binnen en ik vind hem weer helemaal leuk. En verrassing 2 artikelen van mijn hand en op de site van Creatief met foto's met nog wat extra layouts. Een artikel met Sassafrass en The Girl's Paperie. De laatste lijn is helemaal geweldig. Ik blijf het toch elke keer weer bijzonder vinden dat mijn werk in een leuk blad staat.

Op de cover van CMF nr. 43 staat rechtsonderin een mini-album over Julia.

2 opmerkingen:

Ann zei

moet nog even wahten voor ik hem zelf kan inzien maar ben heel benieuwd

marian zei

Het is ook wel bijzonder toch dat je in een super(leuk)bekend blad staat.Ik wacht met smart om hem weer te halen.
Groetjes marian