Design Team

woensdag 1 september 2010

We are family

Als ik aan het scrappen ben, wordt het werkelijk 1 grote bende in mijn kamertje, bureau etc.....Eigenlijk niet echt een goede situatie om te scrappen maar elke keer krijg ik het toch weer voor elkaar. Ik haal alles te voorschijn wat ik denk nodig te hebben en ga aan de slag. Halverwege begint het toch iets te irriteren (niet alleen bij mezelf uhmmmm) en sorteer ik de boel weer waarna ik weer vrolijk verder ga. Van de week had ik weer zo'n boel de boel kamer en kwam tijdens het opruimen de volgende layout tegen. Ik heb tijdje terug gewerkt met dit papier voor een opdracht. Het zijn niet echt mijn kleuren maar goed, het is me toen toch gelukt om er een aantal layouts mee te maken.



Tot gauw meer met een andere layout.

1 opmerking:

marian zei

Hoi Roos,
Het was dus wel een hele stapel,als je deze nu toch ineens weer tegenkomt. Hij is wel heel erg leuk hoor.Voor jou doen rustige kleuren maar wel subtiel.
Groetjes Marian