Design Team

maandag 13 december 2010

Demonstratie Scrap4fun

Ik ben gevraagd door Vera Gieszen van Scrap4fun om te komen demonstreren in haar leuke winkel in Waddinxveen. Aanstaande zaterdag 18 december is er een spetterende gezellige open dag met vele demonstraties en make and takes. En Vera zorgt voor de nodige lekkernijen zoals oliebollen, kerstkransjes met koffie/thee. Scrap4fun is open van 10.00 - 16.00 uur. En ja ikkkkkkkke....ben er ook gezellig. Ik ben al druk bezig met wat nieuwe layouts waar ik de Martha Stewart ponsen in zal verwerken. Kom je ook gezellig kijken. Zie meer informatie op www.scrap4fun.nl.

Verder heb ik nog een layout gemaakt voor HobbyFarm in Belgie. Het is vrij basic layout maar zo nu en dan vind ik dat toch wel weer leuk om te doen.

4 opmerkingen:

jannekevanveen zei

super dat je gevraagd bent!!en je lo vind ik helemaal geweldig,erg mooi gr Janneke

Romy zei

Wat gaaf dat je daarvoor gevraagd bent. Gefeliciteerd! En je layout is super! De foto's zijn zo leuk.

marian zei

Je LO is weer super leuk.
Je bent er maar lekker druk mee om Voor verschillende louts te maken. Leuk dat ze je ervoor vragen.
Groetjes Marian

Diane zei

Leuk! Ik zie je zaterdag. Ik mag make-and-taken met glimmermist. Dus tot zaterdag bij Scrap4fun, gezellig!
Groetjes van Diane