Design Team

woensdag 4 juli 2007

In de lucht

Een eigen weblog. Lang over nagedacht en nu is het zover. Ik moet nog wel een hoop uitzoeken. Hoe plaats ik een foto, hoe werkt het met de email, waar kan ik een teller toevoegen, een klokje misschien, een lijst met gemaakte lo's, mini-albums etc., een lijst met links/favoriete blogs, hoe maak ik een kader om mijn foto. Een hoop vragen waarmee ik gauw aan de slag zal gaan.

Gisteren een lo Fun at the beach afgemaakt. Een leuke foto van Julia toen ze 2 jaar oud was op het strand in Portugal. Hiervoor heb ik pp S.E.I. gebruikt en clear stamps van Rhonna Farrer.

3 opmerkingen:

Janny zei

leuke blog heb je gemaakt en leuke dingen staan er op!

Anoniem zei

je blog ziet er goed uit, veel succes ermee!

Anoniem zei

ha die roos

zo heb jij een blog leuk gedaan

groetjes marco en yvette