Design Team

dinsdag 16 oktober 2007

Een dare

Een tijdje terug wilde ik meedoen aan een dare op scrappersanonimous. De opdracht was 1 cardstock, 1 designpapier, 10 knoopjes, 1 pen en het woord "Dream". Die uitdaging wilde ik wel aangaan. Een pittige uitdaging omdat ik altijd gebruik maak van verschillende designpapier, bloemen, nietjes etc. Ik heb een layout gemaakt maar helaas was ik te laat met het insturen omdat ik zo enorm twijfelde of ik hem zou insturen.....Maar na positieve reacties uit mijn omgeving mag hij niet ontbreken op mijn blog. Hij is anders dan mijn andere layouts en misschien is het eventjes wennen....

"Be all that you DREAM to be"

10 opmerkingen:

Anoniem zei

MOOI!!! en recht he Irma.

Je@net zei

Prachtige lo Rozella!!

Je@net zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ingrid zei

Jammer dat je te laat was met inzenden. Het is een mooie LO met erg leuke SR papiertjes. :-)

Janny zei

hij is supergaaf! knap hoor om met zo weinig materialen zo'n LO te maken!

Anoniem zei

Wow hij is helemaal fantastisch, wat jammer dat je zo twijfelde en hierdoor te laat was.

Anoniem zei

ik ben weer onder de indruk van je LO.
je kan der wat van !!!!!!!!!!

KOOS

Anoniem zei

hallo roos
opa laat mij net weer je site zien
groetjes je broer en je vader
oja hij is mooi hoor

doei

Anoniem zei

Erg mooie LO zeg!!!
Super!

Anoniem zei

wat een gave lo!