Design Team

maandag 22 oktober 2007

Ik ben getagged.....(door Jackie en Nicky67)

Ik ben getagged door Jackie en Nicky67 vorige week. Hartstikke bedankt meiden. Ik vind dit wel wat "moeilijk" maar hier gaat ie:

De regels van deze tag zijn:
1. Link naar de persoon die je heeft getagged en post de regels op je blog.
2. Deel 7 willekeurige en/of rare feiten over jezelf (op je blog natuurlijk, want we willen ze allemaal lezen).
3. Tag 7 willekeurige mensen aan het einde van je post en link naar hun blogs.
4. Laat elke persoon weten dat ze getagged zijn door een berichtje op hun blog achter te laten.

1.
Internetverslaafd.....Als er maar eventjes een gelegenheid is,
gaat de laptop aan, forummen en layouts etc. bekijken.
2.
Ik koop altijd van designpapier 2 stuks. Zo zonde als ik er eentje opmaak
en ik heb ze dan niet meer.....een soort reserve stapel papier opbouwen.
3.
Ik kan uren naar layouts en kaarten van andere scrapsters kijken.
4.
Als ik lach, ja dan lach ik ook echt hard.
5.
Ik kan niet van drop en winegums afblijven.
Ik probeer ze maar zo weinig mogelijk te kopen.
6.
Ik kan soms enorm twijfelen. En dat kan over alles zijn....
Een karaktereigenschap die ik van mezelf niet zo leuk vind...
7.
Ik hield vroeger en nu nog steeds van "disco" muziek.
De radio gaat dan iets harder. Een discotic....

Ik hou het hierbij omdat ik laat reageer en er al veel van mijn favorieten zijn getagged door anderen.

1 opmerking:

Jackie zei

Leuk om te lezen,
onder mijn werk, tijdens het bellen kan ik ook naar Layouts blijven kijken..