Design Team

zaterdag 20 december 2008

Zo lief en zo ontzettend adorable

Door allerlei perikelen heb ik als trotse tante nog niet de tweeling van mijn broer en schoonzus laten zien. Ze zijn geboren op mijn verjaardag, 20 november jl. Ze zijn zo ontzettend lief en nog zo klein. Ik ben helemaal verliefd op beide meisjes. Ze zijn best moeilijk uit elkaar te houden. Maud is iets kleiner maar alleen als je ze samen ziet, kan je dat pas goed zien.

Binnenkort maar eens een leuke layout maken van de meisjes...

MAUD




LUNA

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooooh wat een plaatjes !!!! Zooo lief !! En nog wel op jouw verjaardag,wat een fantastisch cadeau !! Dat wordt weer baby-lootjes scrappen :)
Groetjes Berdien

Anoniem zei

Wat een schatjes zeg! xoxo Ceciel

Ingrid zei

Ooooo....wat een schatjes! Echt lief!

xoxo

Sonja zei

ooh wat een schatjes zeg! Wat een geweldig kado voor je verjaardag zeg!

Arianne zei

Gefeliciteerd, tante Rozella!
't Zijn idd schatjes!

Petra zei

wat een dotjes!! Ik ben benieuwd naar de prachtige lay-out die daarvan komen...
liefs Petra

Anoniem zei

Wat een poppetjes! Liefs Irmaxx

Unknown zei

Wat een liefies :D Hartelijk gefeliciteerd met je tanteschap!

Hanneke van der Linde zei

Ohhhh! Wat een schatjes....

XxX

Mireille zei

jeetje wat zijn ze prachtig!!!

Je@net zei

Oooh, wat een poppetjes!!
Ik voel een paar babylootjes aankomen!!

Fijne Kerstdagen gewenst Rozella!

Wendy Schoonhoven zei

O wat een cuties, wat zul je daar trots op zijn.xxxWendy.

Margriet Tournier zei

Aaaah, wat een schatjes en wat een mooi nieuw scraponderwerp!

Wilma zei

Ah gossie, dat is lief in het kwadraat!!!!