Design Team

donderdag 18 juni 2009

Klein stukje layout

Aanstaande zondag is het weer de beurt aan team H - Creative Scrappers voor een nieuwe sketch. Ik vond het dit keer een pittige sketch. Moest er eventjes voor gaan zitten en heb er toen maar mijn eigen draai aangegeven. En weer heb ik gebruik gemaakt van blauw.....Mag helaas nog niets laten zien. Oke...een klein stukje dan stiekum...



Wat krijg ik ontzettende leuke reakties op de challenge bij Scrapbook Nederland. Doe ook enthousiast mee en wie weet win jij wel een leuke rak. Je hoeft alleen maar een mooie 12x12 witte layout te maken. Zie mijn vorig berichtje.

Tot zondag......

6 opmerkingen:

Romy zei

Ik ben superbenieuwd!!!

Nicky zei

ik vind sneakjes zo erg... daar ben ik gewoon TE nieuwsgierig voor!

Betty Mulder zei

Ziet er allemaal super uit! Zou je contact met mij via de firma Kars & Co. op willen nemen? Ons tel. nr. is 0344-642864
Ik ben hier vandaag tot 15.30 en anders maandag weer de hele dag.
Alvast bedankt!
Betty Mulder

Floortje zei

Maar wel een heel MOOI klein stukje...wat wordt ons geduld weer op de proef gesteld zeg!
En de reactie hiervoor lijkt ook al zo spannend.....
Groetjes, Floortje

Marga zei

Dit is echt zo'n sneak waarvan je zegt: IK WIL MEER!!! Maar oké we wachten geduldig af ... :)

Dat berichtje hierboven ziet er wel héél spannend uit Rozella!!

Liefs, Marga

Monique Liedtke zei

Je Creative Scrappers lo is erg mooi geworden zeg!! Ik had 'm al op hun site gezien en zag gelijk dat-ie van jou was!
En je challenge op SBN is helemaal erg leuk! Vond het eerst erg moeilijk om op gang te komen (en heb er later stiekem nog journaling aan toegevoegd.....) maar toen ik eenmaal bezig was ging het vanzelf! Hartstikke bedankt!
Groetjes,
Monique L.