Design Team

vrijdag 26 maart 2010

Vintage of niet......

De Creatief met foto's nr. 41 komt 1 april uit. Ik heb hem toegestuurd gekregen en hij is maar liefst 80 blz. dik en er staan heel veel layouts in. Nu de nieuwe uitkomt, kan ik mijn layouts laten zien uit de vorige uitgave.

Ik was gevraagd om te werken met Kaisercraft en glimmermist en tattered angels. Kirsten van Creatief vroeg mij om aan de slag te gaan met deze vintage lijn maar dan wel te scrappen ala "Rozella". Poehhhhhhhh uitdaging hoor. Ben nu eenmaal van de andere kleuren. Maar toen ik ervoor ging zitten en ik, zoals zo vaak, wit cardstock gebruikte, kwamen de layouts makkelijk uit mijn handen. Tja zeggen jullie het maar, is het een "Vintage layout of toch een "Rozella".....Een klein mixje van de twee.



Ben gauw weer terug met nog meer layouts.

3 opmerkingen:

BabyBokChoy zei

This is so so so amazingly gorgeous!

Romy zei

Volgens mij is het een perfecte mix van Rozella en vintage. Maar wat maakt het eigenlijk uit...het is gewoon een schitterende layout:)

Manon zei

wow had je veel papier ervan?? Erg mooi gedaan!