Design Team

woensdag 3 maart 2010

Is het Maud of Luna? - Prima layout

Ik was begin februari bij Kars om te demonsteren. Ik had wat layouts gemaakt en tijdens de 2 KKD-dagen heb ik er nog een drietal gemaakt. Al zoekende tussen mijn stapeltje foto's kwam ik een foto tegen van 1 van de kinderen van mijn broer en schoonzus. Ze hebben vorig jaar een tweeling gekregen. De meisjes lijken echt bijna 100% op elkaar en soms is het wel eens gokken wie wie is. Door middel van een armbandje zijn ze voor familie uit elkaar te houden. Maar wie is dit op de foto? Is het Maud of is dit Luna? Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Het armbandje is nl. op de foto helaas niet te zien.

6 opmerkingen:

Guylaine Seyer zei

very cute LO and cute baby too :)

Romy zei

Hihi, leuk zo'n tweeling:) Mijn broertjes zijn ook tweeling, maar gelukkig wel iets makkelijker uit elkaar te houden. Prachtige layout heb je weer gemaakt!

Anoniem zei

Hoi Rozella
Wat een prachtige layout
en de foto is van Maud
Gr Ma

Dora zei

Heel mooi!

Floortje zei

Hoe dan ook, wat een schatje (en haar zusje dus ongetwijfeld ook...) daar ben je vast een hele trotse tante van! Je layout is weer zo snoezig met al die bloemen.
Groetjes, Floortje

anja curvers zei

Prachtig lootje en wat een schatje zeg.