Design Team

zondag 19 december 2010

Scrap4fun - Open dag

Gisteren 18 december was er een open dag bij Scrap4fun. Gastvrouw en eigenaresse Vera Gieszen had heerlijke lekkernijen gehaald en haar gezellige winkel in kertsfeer omgetoverd met een paar tafels voor make & takes en demonstraties. Designteamleden waren er ook. Wat een leuk team Vera. Ik vond het gisteren zeer gezellig. Na afloop werden we door Vera getrakteerd op een heerlijk etentje....

Vera, bedankt voor een zeer geslaagde dag en je enthousiasme.

Ik had voor Vera een paar layouts gemaakt van haar lieve dochters. Ik mag ze van Vera op mijn blog plaatsen. Hier is de eerste layout van haar twee dochters Lisanne en Marit. Het papier is van Creative Imagnations - Loolah.......

2 opmerkingen:

Romy zei

Wat een lieve layout! Zo heerlijk zomers en vol met lieve details.

Paula zei

Hallo Rozella,
Het was zeker erg gezellig!
Ik vond het leuk om naast je te zitten ;-) en je te leren kennen. Je maakt hele leuke dingen en bent lekker enthousiast! Ik hoop je nog eens tegen te komen bij Vera !!!