Design Team

woensdag 11 mei 2011

2e layout uit de serie Cupcakes

Ik heb gisteren de nieuwe CMF gekregen en kan niet anders zeggen dat hij weer leuk is. Mijn gemaakte artikelen staan er mooi in en zeer uitgebreid. Op het moment dat ik met de opdracht bezig ben, is er soms weleens iets van stress aanwezig. Maar op het moment dat de doos opgestuurd/afgegeven is, dan is het wachten totdat de nieuwe CMF uitkomt. Benieuwd ben ik dan hoe alles overkomt. Ik had deze keer 1 opdracht met een papierlijn van Prima en ik vond het geweldig......Zo leuk en zo mooi. Dus maar hopen dat ik nog een keer een Prima opdracht krijg. En de babylijn van Kars, helemaal leuk tuttelig........Hier is cover van de CMF met een layout van mijn hand. Een layout met mijn lieve dochter Julia.........



Hier is de 2e layout van de serie Cupcakes.

8 opmerkingen:

Brendaxx zei

Ik heb nog geen tijd gehad om de CMF in te kijken maar de voorkant ziet er idd al geweldig uit! Prachtige LO met je dochter zeg. Ik ga vanavond lekker lezen in de CMF :)
Groetjes,Brenda

Ann zei

leuk weer zo op de cover, het lootje mag er ook weer zijn hoor. Volgende week weer naar de winkel voor de CMF.

Anoniem zei

Wat een leuke en vrolijke foto...

Romy zei

Ik kreeg vandaag de CMF in de bus en wauw, wat een geweldig nummer is het weer! Jouw creaties zijn helemaal super. Enne gefeliciteerd met je welverdiende plaats op de cover:) Wat een prachtige layout is dit ook. Lekker roze en girly:)

Dora zei

Wat een schitterende lo!

Johanna zei

Leuke LO met al dat roze en die roosjes! Heel mooi!
Groetjes, Johanna

Ern@ zei

Prachtige LO zeg!

Helaas lag de nieuwe cmf nog niet in de winkel vandaag....moet het nog even met deze foto's doen...

Groetjes, Erna

Joyce Ebben zei

De lo is prachtig geworden, en het blijft altijd leuk en spannend om je werk terug te zien in zo'n mooi tijdschrift lijkt me ;-)