Design Team

vrijdag 10 augustus 2012

Een layout van de vorige CMF

Inmiddels na een aantal jaren heb ik vele vele layouts gemaakt voor CMF en tot op heden gaat het me nog niet vervelen. Integendeel, het werken naar een deadline dat vind ik elke keer weer een sport en leuk om te doen. Werken met de allernieuwste spulletjes. Sluit op me op in mijn scrapkamer. Soms gaat het me vlot af maar andere keer stoei ik met papier, bloemen om er iets leuks en moois van te maken.

De layout hieronder is van de vorige CMF en op de een of andere manier werk ik heerlijk met deze frisse kleuren.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

I am really loving the theme/design of your web site. Do you ever run into any
browser compatibility problems? A few of my blog audience have complained about my blog not operating correctly in Explorer but looks
great in Firefox. Do you have any tips to help fix this problem?


Look into my site; hormel free coupons

Murtuza zei

Would You Type in English also So that everybody can Understand What You Have Written with the Cute Picture

FIFA15Coins zei

I like to play online game,such as xyfifa.I always buy the items online.So I am familiar with the safest and convenient way to buy FIFA15Coins online.There are: http://www.xyfifa.com/