Design Team

dinsdag 8 november 2011

Creatief met foto's

De nieuwe CMF zal deze week verstuurd worden. Ben reuze benieuwd want dit is wel een speciale uitgave. Een gedeelte van het tijdschrift staat al digitaal op de site www.creatiefmetfotos.nl.

Omdat de nieuwe CMF uitkomt, kan ik de layouts uit de vorige uitgave aan jullie laten zien. Maar die vlieger gaat nu niet op. Voor ons was het hier thuis van de zomer een hectische tijd. Het is mij totaal ontschoten om foto's van mijn layouts te maken. Daarom kan ik jullie niets van dit artikel laten zien maar wel van een uitgave daarvoor.

2 opmerkingen:

Vera Gieszen zei

Hoi Rozella,
Ik heb de CMF al gelezen en wat staan er weer mooie dingen van je in. En veeeeeel!!! Vooral die adventkalender vind ik gaaf. Die wil ik ook maken voor de meiden. Krijg weer helemaal inspiratie door jou. Ik ben trouwens vergeten om wit cardstock bij BG erbij te doen dus die krijg je van mijn terug als je een bakkie komt doen ;-). Tot gauw! Groetjes Vera

CatherineScrap zei

gorgeous, I love these colors
bises