Design Team

vrijdag 21 maart 2008

Een kaartje

Een drukke week of eigenlijk drukke weekjes. Op mijn werk is het druk en er moet zoveel geregeld worden, dus afgelopen weekjes extra gewerkt. Maar daardoor ligt "mijn schema" ietwat in de knoop. Tussendoor gauw de hh-klusjes, de gebruikelijke boodschappen etc. En klap op de vuurpijl voelde ik me ziek. Weer zo ontzettend verkouden en daarbij een ontzettende hoofdpijn. Dus van scrappen is niets terechtgekomen. Vorige week had ik wat kaartjes gemaakt met Noteworthy papier. Wat een geweldige serie is dit toch. Helaas heb ik nu nog maar wat restjes over.

6 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Ondanks de restjes, heb je er toch een leuke kaart van kunnen maken....vervelend voor je dat je je zo ziek voelde, hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter, xxxWendy.

Hanneke van der Linde zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ingrid zei

Gaaf kaartje hoor. Ik vind het ook een geweldige lijn.

Fijne Pasen!

Marga zei

Ik vind het een heel mooi kaartje, jij weet die kleuren altijd zo perfect bij elkaar te combineren, helemaal áf.
En dat papier vind ik inderdaad ook schitterend.
Vervelend hè die griep. Hopelijk ben je alweer wat opgeknapt.
Een heel fijn paasweekend gewenst.
Groetjes,
Marga.

Janny zei

gaaaaaaaaf is die en dat papier is inderdaad erg mooi, ik heb het ook op helaas.

Janny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.