Design Team

dinsdag 8 april 2008

Always...

Oh, ik ben zo super benieuwd naar SBM. Ik heb hem nog niet gezien en ik heb al heel wat winkeltjes bezocht en hier en daar gezocht. Onze inzendingen zijn al te zien op de site van Miranda. Maar ik wil hem zo graag in het echie zien. Ik denk dat hij nog niet in de winkel ligt. Dus ik wacht nog eventjes met het laten zien van mijn inzendingen.

Wel is de nieuwsbrief van Scrapdelight uit. Neem zeker even een kijkje want Michelle heeft er weer een leuke nieuwsbrief van gemaakt met vele layouts en ideetjes.

In de nieuwsbrief is mijn volgende layout te zien "Always". Ik heb me uitgeleefd met eyelets.




14 opmerkingen:

Unknown zei

Allereerst mijn complimenten voor je leuke lo's! Heb je inzendingen al gezien, op de website van Miranda Wedekind staan ze. http://mirandasscrapsite.blogspot.com/2008/04/my-first-pub-on-paper.html
Veel succes in de wedstrijd!
Groetjes!

Ingrid zei

Wat een prachtige layout, Rozella. Echt super!! En je werk in het SBM ziet er ook prachtig uit. Mooie spread en miniboekje. Nogmaals succes met de volgende opdracht.

Anoniem zei

Weer mooi Roos. Irma.

Anoniem zei

Hé Rozella, wat een geweldige layout !!! Kun jij mij misschien de link sturen van deze nieuwsbrief, op de 1 of andere manier kom er niet via de site.
Groetjes Berdien

Wilma zei

Nou geloof me, ze staan er echt prachtig in!!!! Je levert echt super werk!!!
groetjes Wilma

Marga zei

Ze staan echt prachtig afgebeeld in de SBM. Ze komen erg goed tot hun recht in het blad, alleen had ik graag het boekje ook van binnen gezien, maar hopelijk misschien zien we dat hier op je blog nog wel.
Deze Always is ook al weer zo geweldig mooi. Jij hebt zo'n feilloos gevoel voor compositie en kleur, geweldig vind ik dat.
En dan te bedenken dat je bijna niet had ingezonden, die Rozella toch :) Ik ben zo blij dat je het toch gedaan hebt :)

Lisette Gibbons zei

Weer zo'n prachtige LO. Geweldig. Mijn handen beginnen ervan te kriebelen. Heb je ook links voor Scrapdelight en Miranda?

Je@net zei

Prachtige lo Rozella!

Janny zei

ooooh dit is weer een prachtige Lo Rozella en ik heb je werken al wel mogen bewonderen en voor mij ben je DE Queen hoor!

MadeByMaly zei

Oh, ook deze is weer prachtig rozella.
groetjes, Marianne

Margriet Tournier zei

Oh, wauw! Deze is helemaal te gek!

anja curvers zei

Sjucht Rozella alweer zo'n snoepie.

Scrappermania zei

wow! Absolutamente hermoso!

Frences zei

Wauw, mooie lay-out hoor!! Succes met je volgende uitdaging voor SBM!!!