Design Team

vrijdag 18 april 2008

No more

Ik had nog niet de 2e layout laten zien die gepubliceerd is in Creatief met Foto's. Op de andere layout "Pure Sweetness" heb ik vele ontzettende leuke reakties gehad. En wat ook heel leuk is om te zien dat andere scrapters mijn layout hebben gescraplift.

De layout voor Valerie is af en ik heb nu eens een andere kleur gebruikt dan het gebruikelijke rose...Omschakelen que kleur maar wel een uitdaging. Ik hoop dat Valerie de layout ook leuk vindt. Als ik het goed begrepen heb, komt hij aanstaande maandag op haar blog. Een leuke sketch en zeker goed te doen om te maken.

Van het weekend ga ik door met de challenge voor Scrapbookmagazine. De deadline is al gauw en ik moet nog het e.e.a. maken. Maar dat komt wel goed. Alles heb ik in huis wat ik wil gebruiken.

7 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Prachtige lo Rozella!! Mooi hoe je BG met MM gecombineerd hebt!

Enne... dat papier wat ik gebruikt hebt, komt bij Dolls vandaan :o)

XxX

Lisette Gibbons zei

Mooie kleuren Rozella, ik ben benieuwd naar je uitdaging. xox

Marga zei

Super! Ik had hem al in de CMF gezien, hij blijft echt prachtig, en die foto is ook bijzonder mooi.

anja curvers zei

Hij is gewoonweg prachtig Rozella zoals altijd. Ben zeer benieuwd wat je voor het SBM maakt en ook naar de sketch van Valerie.

Fijn week-end

Scraps from a boy zei

wowow, die is echt heel erg mooi!

SUPERRRR

XOXO Peter

Janny zei

prachtiggggg Rozella, zulke mooie kleuren ook!
en ben echt heel erg benieuwd naar de uitdaging

Wendy Schoonhoven zei

Prachtige lo Rozella...leuke foto ook!xxxWendy.