Design Team

maandag 7 september 2009

Belevenis

Net voor de zomervakantie werd ik gevraagd door Kars om te komen demonstreren op de KKD-dagen in september. En dit weekend was het zover. Ik had een doos gekregen vol met basic-grey materialen. De lijnen Lemonade en June Bug. Ik ben gelijk aan de slag gegaan met het maken van layouts. Maar alleen met layouts wilde ik niet aankomen, dus heb ik ook nog wat kaartendoosjes gemaakt, taartpuntjes, een ronde doos bescrapt, een 10-tal kaarten, een aantal vogeltjes en een vogelhuisje. Had ik genoeg? Ja, meer als voldoende. Mijn tafel stond echt vol. En ik vond het een belevenis.

Bekende namen/personen ontmoet(Regina Crooswijk/Layle Koncar/Birgit Koopsen/ Corinne Delis/Corien vd Oever/Liesbeth Parlevliet en Chantal). Het was hartstikke leuk om jullie te te ontmoeten. Er werden ontzettend veel foto's gemaakt, ik heb mijn Engels en Duits weer opgehaald en een schorre stem eraan overgehouden. Ik heb natuurlijk zelf ook wat foto's gemaakt en zal ze in het volgend berichtje plaatsen, evenals de layouts en een leuk vogelhuisje. Maar voor nu een layout, gemaakt met het papier van Webster page's. En het komt even zo uit maar weer met een foto van Julia.

8 opmerkingen:

Nicky zei

echt gaaf! heel erg veel mooie details! en het klinkt allemaal heel erg leuk wat je bij Kars meemaakte zeg. Ik wil die dingetjes ook wel allemaal zien eigenlijk!

Dora zei

Ja wij willen alles zien;) Dit is weer een mooie lo, vind de kleuren zo leuk en alle details. Erg mooi weer!

Romy zei

Wat gaaf zeg! Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Supermooie layout heb je weer gemaakt! Wat kun jij ook goed overweg met het Webster's Pages papier, ik vind het zelf prachtig papier, maar kan er nooit wat mee maken:S

Manon zei

Wat leuk zeg de layout. En ik ben razend benieuwd naar je uitwerkingen van Kars.

Groetjes Manon

Ann zei

wat ziet je lootje er weer prachtig uit. En net als de andere ben ik ook nieuwsgierig naar de andere projecten

Marga zei

Je LO is werkelijk schitterend! Al die laagjes en die uitgeknipte bloemen, maken er een prachtig geheel van. Natuurlijk is het ook een hele lieve foto van Julia.
Ook ik ben erg benieuwd naar de foto's en naar je overige projecten. Ik geloof graag dat je heel veel bekijks had. Je bent echt een kunstenares met schaar en papier (en viltschrijver natuurlijk :):)
xx Marga

Chantal van de Kant zei

Heel leuk om je eens in het "echt" te ontmoeten.
Ik vond het heel gezellig afgelopen weekend bij Kars. En een boel leuke en nieuwe dingen gezien. Je snapt het al, de verlanglijst is weer groot.
Groetjes
Chantal

Wilma zei

Mooie layout Rozella!!! Ik ben heel benieuwd naar alles wat je gemaakt hebt! Wat een hoeveelheid zeg!!!!