Design Team

maandag 21 september 2009

Ik heb iets met Basic Grey

Toen ik pas begon met scrappen, was al het papier wat ik kocht Basic Grey. Dat werd wel wat minder na verloop van tijd omdat niet altijd de nieuwste lijnen me aanspraken. Maar door Lemonade en Eskimo Kisses ben ik weer om.

Voor de KKD bij Kars had ik een aantal layouts gemaakt met alleen maar Basic Grey. En ik mocht het geluk hebben om naast Layle Koncar te zitten. Echt geweldig. En ik sta zowaar vernoemd op haar blog. En dat vind ik helemaal leuk. Ik zal niet in 1 keer alle layouts laten zien maar ik begin gewoon maar met de eerste...Dus zijn jullie klaar voor Basic Grey....

15 opmerkingen:

Dora zei

prachtige lo! De foto is ook enorm leuk, alle verschillende bloemen maken deze lo mooi/speels en heerlijk frleurig!

Miranda zei

Prachtige layout Rozella, Vind die craft cirkel er erg mooi bij!

Ann zei

wat een prachtig lootje heb je er weer van gemaakt Rozella ben benieuwd naar de andere.

Frida zei

Je hebt er weer wat fraais van gemaakt !! echt prachtig !!
En wat stoer dat je zo tussen andere beroemde scrappers stond.
ik ben benieuwd naar je andere creaties......

Isabel De Pauw zei

heel heel mooi !!

Romy zei

Prachtige layout! Door de cirkel knalt de foto echt van het papier af. Enne, ook ik ben helemaal Basic Grey fan. Ze hebben zulke mooie producten!

Unknown zei

Super LO weer, Rozella! Ik vind het altijd zo knap hoe jij een layout net dat extra weet te geven door hoe jij gebruik maakt van embellisments en stempels.
Op dit moment heb ik trouwens ook verdacht veel BG in huis ;)
xx Monica

Nicky zei

prachtige layout!! maakt niet uit wat jij gebruikt, bg of wat anders, het wordt toch altijd net dat aparte rozella-ding, helemaal goed!!!

Hanneke van der Linde zei

Mooie LO, Rozella!

Floortje zei

Wat een heerlijke roze meisjes-layout!
Groetjes, Floortje

Floortje zei

Wat een heerlijke roze meisjes-layout!
Groetjes, Floortje

nora zei

Mooie LO Rozella!Mooie foto ook.Groetjes Nora

Ellen zei

Hoe herkenbaar...heb zelf ook net 3 dingen achter elkaar gemaakt van BG, dus snap je heel goed!!
Vind je lootje ontzettend mooi geworden!! Hele mooie details zitten erop!

Marga zei

Hier nog zo'n Basic Grey fan! Ik herken je verhaal, vond ook een paar lijnen wat minder, maar wat mij betreft hebben ze het ruimschoots goedgemaakt met Eskimo Kisses, ben d'r helemaal verliefd op!!
En als ik dan weer zie wat jij met BG maakt, allemachtig! Geweldig mooi. En wat zijn je dochters toch prachtig!!
xx Marga

Karin zei

Nog zo'n mooie LO! Schitterende kleurencombinatie!