Design Team

dinsdag 1 september 2009

Een beetje van dit, een beetje van dat...

Soms kan ik beginnen aan een layout en pak ik meteen het juiste papier. Maar ik kan ook wel eens twijfelen aan de papierkeuze. Mijn volgende layout is een beetje van dit en een beetje van dat.....Verschillende merken en kleuren door elkaar heen.

Ik had nog een leuke toot te vertellen. Ik ben door KARS gevraagd om aanstaande weekend een demonstratie te geven. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Een paar weekjes geleden ontving ik 2 doosjes vol met spulletjes.Zo mooi papier en met van alles erbij. Ik heb inmiddels het eea gemaakt. Moet wel bekennen dat ik een ietsie pietsie zenuwachtig ben.....

17 opmerkingen:

Ann zei

het is weer een ouderwets prachtig lootje

Anoniem zei

Hoi Rozella
Ik ben je grootste FAN
Hij is weer prachtig en mijn kleindochter ook
Je MA

Dora zei

zo mooi, die foto is ook weer schitterend, de kleuren passen zoals altijd perfect! Wat gaaf een demo voor Kars geven, zou ik ook wel zijn hoor een beetje zenuwachtig. Heel veel succes!

Alma zei

Lekkere roze LO, erg mooi!! Groetjes Alma

Anneke Wijers zei

Leuk, dat roze, staat ook goed bij de foto.
En zoveel leuke details.
Welke schulprand heb je daar gebruikt?

Marga zei

Mooi mooi mooi! Wat een leuke Toot zeg! Gefeliciteerd!

Monique zei

Ik vind je LO ook zo sweet! Erg leuke details allemaal en een beetje van dit en een beetje dat gaat je heel goed af! :)
Veel plezier en succes bij Kars!

Je@net zei

Prachtige lo Rozella!

Romy zei

Wat een prachtige roze layout! Heel mooi en lief.

Unknown zei

Ziet er erg geslaagd uit!
En veel succes met je demo bij Kars. Erg leuk voor je en ook best een behoorlijk compliment denk ik.
xx Monica

Natasja Vink zei

Wat een mooie LO heb je gemaakt en de kleuren zijn perfect bij elkaar.

Gr. Natasja

Nicky zei

PRACHTIG!!! allemaal mooie details en verschillende stijltjes die geweldig samensmelten!

Jeanet zei

Hoi Rozella

Wat een superrrrr lief berichtje kreeg ik op mijn blog , dank je wel , jij maakt zelf ook geweldige creaties !!
Kijk hier maar eens voor geweldige plaatjes ga der maar ff goed voor zitten hihihi!!

http://shabbychicpapirskatter.blogspot.com/

Anoniem zei

rozella
succes een zondag ,ik zal aan je denken
Ma en Koos

Evelien zei

Hoi Rozella, je layouts vanmiddag waren SUPER!!! ik laat nog iets weten...:-)
Evelien:-)

Creations by Jolan zei

nou was toch helemaal niet nodig om zenuwachtig te zijn...... het is er altijd heel gezellig. en je LO's waren hartstikke leuk. groetjes JOlanda Meurs

Monique zei

Het is een prachtige l.o. geworden!

groeten Monique