Design Team

maandag 14 september 2009

KKD - Kraampje............

Inmiddels zijn we een weekje verder en ben ik al weer volop bezig met een leuke nieuwe opdracht. En ik moet hard doorwerken want de deadline is aankomend weekend. Gaat het me lukken? Hoop natuurlijk van wel. Ik heb hierdoor nog geen tijd gehad om al mijn nieuwe layouts op de foto vast te leggen. Maar ik kan je wel een foto laten zien van mijn kraampje op de KKD dagen. Mijn dochters vonden het zeer interessant om achter het kraampje te staan en alles netjes neer te leggen.

12 opmerkingen:

Dora zei

Die deadline gaat vast wel lukken en zeker weer iets moois! Leuk je meiden er zo bij, dat is toch ook heel leuk, al die creatieve spulletjes, als ik zo oud was zou ik het ook wel weten.

Floortje zei

Wat een gave klus! En wat een schattige assistentes heb je...
Succes met je deadline en ik ben erg benieuwd naar het werk op de kraam!
Groetjes, Floortje

Romy zei

Wat gaaf dat je zo een eigen kraampje hebt. En dan ook nog met twee lieftallige assistentes. Heel veel succes met je deadline, maar dat gaat vast wel lukken.

Nicky zei

oh wat is je kraam vol!!! wat had je veel gemaakt!!! jammer dat ik het niet allemaal kan zien....
succes met je deadline, adem in adem uit, komt goed!

Anoniem zei

Hoi Rozella
Ik vind het een hele leuke foto,en alles leuk uitgestald jammer dat ik geen assistente kon zijn,en als Ma zijnde zeg ik ga zo door want in mijn ogen ben je een genie.
groetjes Ma

liesbeth zei

Hoi Rozella!
Jij hebt een mooie foto van je kraam zie ik... Heb jij uiteindelijk nog een foto gemaakt van de mijne? (ik ben het namelijk zelf vergeten...). Ik vond het leuk om te doen, wel vermoeiend maar ontzettend leuk. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft, en jij?

Anoniem zei

Dat ziet er erg leuk uit Rozella !! Wat lief die meiden van jou er zo bij !!
Groetjes Berdien

Corien zei

Hoi hoi, ik kan je mail adres niet vinden, mail me ff op
cvdoever@life.nl
Groetjes

Marga zei

Dat ziet er leuk uit. Wat een leuke foto. En een heleboel mooie spulletjes had je gemaakt.

Wilma zei

Wat ziet dat er gaaf uit zeg!!! Met je deadline komt het zeker weten goed hoor! succes!

Monique zei

Succes met je deadline, ene ben zeer benieuwd naar al je creatievewerkjes, ow en die kraam, jammer dat ik allemaal niet goed kan zien wat je voor een super spullen gemaakt hebt.

Anoniem zei

Roos het ziet er erg gezellig uit op je kraam(is wel even wat anders als een behangers tafel he als je begrijpt wat ik bedoel!) Veel plezier met je andere opdrachten. Liefs Irma.