Design Team

woensdag 30 september 2009

Tijd voor een blogcandy!!!!

Het is tijd voor een feestje.

In februari 2008 begon ik voorzichtig te bloggen. Nu staat mijn teller bijna 30.000 hits. Dus tijd voor een kleine blogcandy. Als mijn teller de 30.000 hits heeft bereikt, dan doe ik alle "volgers" in een kom en laat ik mijn dochters een "volger" trekken. Dus, ben je nog geen "volger", meld je dan gauw aan en dan doe je mee voor de blogcandy!

**Almost 30.0000 hits on my blog since the start in February 2008. So....it's time for a blogcandy. When my counter hits the 30.000, I will put all my followers in a cup and my daugthers pull one out of it. That follower will win the blogcandy!

If you are not a Follower yet, join in now and be in for a blogcandy!

10 opmerkingen:

Nicky zei

oohhh spannend! ben al volger van het eerste uur, dus hoef me niet aan te melden... ben heel benieuwd rozella!!

Romy zei

Oh, wat gaaf! Ik volg wel altijd al je berichtjes, maar volger was ik nog niet: dus dat ga ik meteen even worden:)

Sandra zei

Leuk Rozella! Ik volgde je al lang omdat je in mijn lijstje met favoriete blogs staat...nu heb ik me maar eens officieel als volger aangemeld. Bedankt voor alle inspiratie tot nu toe en ga vooral zo door!
Groetjes, sandra

Dora zei

Dat zijn een boek bezoekers!! Ik ben al volger, en kom regelmatig even bij je op je blog kijken.
Succes!

Helga zei

O, wat leuk, ben ook een volger van je blog. Je maakt waanzinnig mooie dingen, geniet er altijd van.

Gr.Helga

Floortje zei

Wauw Rozella, wat een enorm aantal bezoekers heb je..bijna! Alvast gefeliciteerd.
Groetjes, Floortje

Evelien zei

PRACHTIGE layouts van Basic Grey Rozella, leuk om ze nog eens te zien:-) en wat de workshop van Birgit betreft, spring maar in de koffer...hoe meer zielen hoe meer vreugde:-)

Groetjes,
Evelien

Renate zei

Ik volg je al een poosje omdat ik je werk gewoon fantastisch vind. Ik kijk elke keer vol bewondering naar jou stijl.

Groetjes,
Renate

Monique zei

Leuk hoor, zoveel bezoekers op je blog! Maarja, je laat dan ook altijd prachtige dingen zien! Gefeliciteerd!

Marga zei

Gefeliciteerd met bijna 30.000 :) Er is ook altijd zoveel moois te zien hier!
xx Marga